Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Sărituri în căsuţe

Sărituri în căsuţe
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

“Sărituri în căsuţe” este un joc de doi-şase participanţi care se poate desfăşura în aer liber sau într-o sală. Desenaţi cu creta pe jos un pătrat cu latura de doi metri, pe care apoi îl veţi împărţi în 16 căsuţe, dispuse câte patru, vertical şi orizonal, având fiecare latura de 0.5 metri.

Scrieţi în căsuţele pătratului următoarele 16 numere, exact în ordinea pe care v-o indicăm:

5      8     4     11

9     1       6      3

13    10     12   16

14     15      7     2

Jocul constă în a sări cu picioarele lipite (alăturate) în fiecare dintre cele 16 căsuţe, în ordine numerică normală, adică 1, 2, 3, 4, 5, 6 etc, deşi ordinea căsuţelor nu corespunde cu aceea a numerelor. Jucătorul se va instala la început în căsuţa cu numărul 1 şi va sări în căsuţa cu numărul 2, după aceasta, din căsuţa cu numărul 2, va trebui să sară în aceea cu numărul 3, exact din poziția în care a căzut fără a-şi potrivi săritura următoare.

Această condiţie este valabilă până la sfârşitul săriturilor în căsuţa cu numărul 16.

Cel care execută corect întregul traseu va primi 16 puncte. Dacă se omite însă a se sări în ordine într-o căsuţă, dacă săritura nu este reuşită (nu se ajunge până la căsuţa către care se sare), dacă nu se sare cu picioarele lipite până când se atinge pământul sau dacă se face o mişcare pentru a se potrivi săritura următoare, se va scădea câte un punct pentru fiecare greşeală. În felul acesta partida se joacă cu “dus-întors”, adică se porneşte de la 1 spre 16, iar de aici se joacă în continuare de la 16 spre 1.

Articole interesante

Lasa un comentariu