Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Jocuri didactice: Întrecerea cu mere

Jocuri didactice: Întrecerea cu mere
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

“Întrecerea cu mere” este un joc pe care copiii îl vor îndrăgi pe loc. Activitatea se face în aer liber şi este nevoie să fie implicaţi în joc cât mai mulţi copii.

“Întrecerea cu mere” este un joc pentru copiii cărora le place competiția, însă în acelaşi timp este un joc care îi va ajuta pe cei mici să îşi dezvolte capacitatea de concentrare şi răbdarea.

Cum se joacă: Se formează două echipe. Pe locul în care va avea loc întrecerea se trasează linia de start. Cele două echipe se aliniază la linia de start. Copiii din fiecare echipă se aşază unul în spatele celuilalt.

La o distanţă de 6-7 metri de linia de start se aşază două scaune, câte unul în faţa fiecărei echipe. De la linia de start, pornesc primii jucători, câte unul de la fiecare echipă. Fiecare îşi aşază pe cap câte un măr, apoi porneşte în cursă: trebuie să ajungă la scaun, să îl ocolească şi să se întoarcă la linia de start unde va preda mărul următorului coechipier. Următorul jucător ia mărul, îl pune pe cap şi porneşte în cursă. Prima echipă care termină cursa este câştigătoare.

Dacă în timp ce face cursa cu mărul pe cap, jucătorii îl scapă pe jos vor fi nevoiţi să reia traseul de la linia de pornire, nu din locul în care au scăpat mărul.

Jocul testează o mulţime de abilităţi ale copiilor. Dacă jucătorii sunt prea mici pentru a merge în echilibru cu un măr pe cap, atunci acesta poate fi înlocuit cu obiecte mai uşor de “purtat” într-o cursă de acest fel. De exemplu, pot încerca cu pernuţe, cutii de carton sau săculeţi uşori cu nisip.

Articole interesante

Lasa un comentariu