Vectori 3
Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.
Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.
Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.
V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.
Motivul pentru care raportezi utilizatorul.
La acest enunț cerințele sunt formulate greșit. Ele trebuie să fie aceleași ca la postarea cu titlul vectori: punctele B, M, P nu pot fi coliniare.
![Rendered by QuickLaTeX.com \vec{BM}=\frac{1}{2}\vec{BC}.](https://anidescoala.ro/wp-content/ql-cache/quicklatex.com-e6e20eb8912c7c73dd7e16692f98e75c_l3.png)
.
trebuie să fie proporțională cu perechea ![Rendered by QuickLaTeX.com \left ( \frac{1}{1+k},\frac{k}{1+k} \right )](https://anidescoala.ro/wp-content/ql-cache/quicklatex.com-375dfdee1dbc8f8b465e8edd91a08862_l3.png)
. Se obține k=1/2.
Calculul vectorului BP este același.
Pentru coliniaritate, perechea de coordonate