Va rog sa ma ajutati.
Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.
Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.
Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.
V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.
Motivul pentru care raportezi utilizatorul.
Sigur exercitiul este acela?Nu cumva numaratorul fractiei este
Acest exercitiu este luat din cartea;”Mate 2000+” clasa a 5-a partea I,autori:Sorin Peligrad,Dan Zaharia,Maria Zaharia,editura Paralela 45,pag.61,ex.6,pct.b.😀 .
Atasez aceste imagini pt.ca nu stiu cum sa scriu puterile
Cartea are erata?Multumesc!
Nu are erata.La raspuns scrie ca rezultatul trebuie sa fie 1.
Dar rezolvarea se pare ca este dificila si pentru noi,dar pentru clasa a 5-a…
Si raspunsul, din carte , este corect.
Multumesc.Ne poti arata rezolvarea,te rog?
Trebuie sa stabiliti o punte de legatura, o „zebra”, pentru reducerea distantei, necesara dialogului.
Nu pot sa travesez pana cand nu convingeti ca ati vizitat Regulamentul forumului.
In camerele 8 si 3 gasiti ustensile adecvate pentru trasarea acelei „zebre”.
Cred ca in camera 3 am intrat cu brio(vezi mai sus toate detaliile).Cat despre 8 nu gasesc”usa”.Stiu sigur ca trebuie mers pe simplificarea expresiei,dar imi e destul de greu .Asa ca daca poti sa ma ajuti,multumesc.
Multumesc.
Fara suparare,dar conform notatiilor matematicii (asa cum am invatat eu) corect se scrie
.Daca se scria
atunci asta este cu totul altceva si deci cand s-a scris
eu consider ca valoarea este de fapt
.Trebuia scris
si intr-adevar atunci
.S-o fi schimbat intre timp notatiile matematice.