- Stabilește functia sintactică şi valoarea morfologică a cuvintelor puse în ghilimele(„)
- Precizează diateza și conjugarea verbelor scrise îngroșat.
- Imparte frazele în propoziții și stabileşte felul lor.
- S-a pus” problema” cum vom fi îmbrăcaţi.
- Mi-a devenit „clar” că nu-i voi putea spune adevărul.
- Cum îl ştiam foarte inteligent, m-am decis SA-I SPUN adevărul.
- Mi-era „cu neputinţă” să aflu ce S-A AFLAT.
- Habar n-are că A FOST PACALIT .
- S-A PUS pariul că nu vom rezista „două” zile.
- I se întâmpla „deseori” să revină la hotărârea „dintâi”.
- Mi-e „dor” să mai revăd satul „natal”.
- Să-ți scriu despre vecinul „meu”, aceasta MI-AR FI FOARTE GREU.
- Cum s-a apropiat de mine, a auzit motorul „maşinii”.
- ” Toți” cei care știu foarte bine „teoria”, SE VOR DESCURCA la examen.
- Mi-AR FI PLACUT SA FI FOST RUGAT „de unii” „dintre ei”.
- Nu mă interesează dacă mă prețuiește.
- Omul e făcut ca să domine universul.
- Nu-mi vine a crede că suntem atât de aproape de reușită
- Prietenul meu este un om cum îl știi. cons ?
- Ceea ce îi convenea SA SE INTAMPLE , era ceea ce și-ar fi dorit toţi.
- Vremurile „de azi” sunt „cum” sunt.
- De ce îi era frică, n-a scăpat.
- E bine „de văzut” ce se va întâmpla „cu ei”.
- Nu-ți ajunge cât AI VORBIT cu ei?
- Cum o ştia supărăcioasă, îi vorbea „cu grijă”.
- E firesc ca tot ce se întâmplă SA FIE CORECT.
- Ideea „de a se bazat” pe ce îi promisese fratele „ei” ajunsese să o obsedeze