Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Aveti deja cont ? Login


Aveti deja cont ? Autentificare

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Inregistrare

Resetare parola?

Nu aveti cont ? Inregistrare

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Aveti deja cont ? Autentificare

Va rugam sa va autentificati.

Resetare parola?

Nu aveti cont ? Inregistrare

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

LoginInregistrare

AniDeȘcoală.ro

AniDeȘcoală.ro Logo AniDeȘcoală.ro Logo

AniDeȘcoală.ro Navigation

  • TEME
  • FUN
  • SCOALA
  • DEX
  • PARENTING
CAUTA
PUNE O INTREBARE

Mobile menu

Inchide
PUNE O INTREBARE
  • HOME
  • TEME
    • Matematica
    • Limba romana
    •  Istorie
    •  Chimie
    • Biologie
    • Geografie
    •  Fizica
    • Informatica
    • Limbi straine
      • Engleza
      • Franceza
      • Germana
      • Altele
    • Diverse
    • Provocari
  • FUN
    • Povești pentru copii
      • Povesti nemuritoare
      • Povesti scurte cu talc
      • Alexandru Mitru
      • Anton Pann
      • Calin Gruia
      • Constanta Nitescu
      • Dumitru Almas
      • Elia David
      • Emil Garleanu
      • Grigore Alexandrescu
      • Ion Creanga
      • Ion Luca Caragiale
      • Marcela Penes
      • Marin Sorescu
      • Petre Ispirescu
      • Victor Eftimiu
      • Alti autori romani
      • Autori straini
        • Antoine de Saint Exupery
        • Charles Perrault
        • Edmondo de Amicis
        • Erika Scheuering
        • Esop
        • Felix Salten
        • Fraţii Grimm
        • Hans Christian Andersen
        • Jean de la Fontaine
        • Johanna Spyri
        • Lev Nicolaevici Tolstoi
        • Rudyard Kipling
        • Virginia Waters
        • Alti autori straini
    • Poezii
      • Grigore Vieru
      • Elena Farago
      • George Toparceanu
      • George Cosbuc
      • Mihai Eminescu
      • Nicolae Labis
      • Otilia Cazimir
      • Tudor Arghezi
      • Vasile Alecsandri
      • Alti autori
    • Stiati ca...
      • Romania
      • Sistemul solar
      • Plante
      • Animale
      • Superlative geografice
      • Altele
    • Citate celebre
    • Proverbe
    • Ghicitori
    • Glume si bancuri
    • Teste de cultura generala
    • Teste de personalitate
    • Probleme distractive
    • Activitati educative
    • Sfaturi practice
    • Planșe de colorat
    • Jocuri in aer liber
    • Abilitati practice
    • Jocuri distractive
    • Cantece pentru copii
    • Codul bunelor maniere
  • SCOALA
    • Matematica
      • Formule Algebra
      • Formule Geometrie
      • Formule Analiza
    • Gramatica
      • Stii sa scrii ?!
      • Părți de propoziție
      • Părți de vorbire
      • Cazurile
      • Sintaxa
      • Diverse
    • Limba romana
      • Bacalaureat
      • Abecedar
    • Cultura generala
  • IARNA
    • Colinde pentru copii
    • Povești de iarnă
    • Povești de Crăciun
    • Craciunul ... ce, cum, cand ?
  • DEX
  • PARENTING
  • PUNCTE SI RANGURI
  • FAQ
  • CONTACT
Home/ Intrebari/Q 92810
Urmator
In Process
Integrator
Integratormaestru (V)
Pe: 30 iulie 20182018-07-30T16:28:45+03:00 2018-07-30T16:28:45+03:00In: InformaticaIn: Clasele IX-XII

Programe de calcul

Bună seara,

Probleme:

1. – Să se întocmească un program de calcul pentru N^{\frac{1}{n}} unde n\in \mathbb R* și N\in \mathbb C ?
2. – Să se întocmească un program de calcul pentru N^{\frac{1}{n}} unde n\in \mathbb C* și N\in \mathbb C ?

Toate cele bune,

Integrator

  • 0
  • 66
  • 0
  • Share
    • Share peFacebook
    • Share pe Twitter
    • Share pe WhatsApp

Similare

  • Identificati 5 tipuri de probleme din cadrul ...
  • Help!! Cum ar trebuii sa arate liniile ...
  • Ajutor, va rog frumos! 1. Create an ...
  • Se dau doi vectori u si v ...
  • Ce sunt obiectele? Cum se introduc obiectele? ...
  • O banca isi gestioneaza imprumuturile cu ajutorul ...

6 raspunsuri

  1. Integrator maestru (V)
    2018-07-31T04:06:51+03:00A raspuns pe 31 iulie 2018 la 4:06 AM

    Bună dimineața,

    Adaug că cele două programe de calcul vor fi întocmite în special în „C++” și după aceea în alte limbaje.Este evident că programele de calcul se vor întocmi doar pentru rădăcina principală a lui N^{\frac{1}{n}}!

    Toate cele bune,

    Integrator

    • 0
    • Raspunde
  2. Integrator maestru (V)
    2018-08-14T04:23:34+03:00A raspuns pe 14 august 2018 la 4:23 AM

    A_Cristian post_id=112039 time=1534052879 user_id=21123 wrote:
    Nu am absolut nici un interes sa „rezolv” probleme didactice. In plus, avand in vedere ca nu exista R in C++, este bine sa specificati de ce aproximatii aveti nevoie. Un elev bunicel, ar putea face primul subpunct folosind tipul „float” sau double?


    Bună dimineața,

    Vreți sa spuneți că nu pot scrie de exemplu -3,54 în C++?Mi-ajunge aproximația pe care o dă C++.Cu instrucțiunea „float” am încercat dar nu știu cum să obțin ca rezultat al radicalului , de exemplu 2,543+3,65i unde i^2=-1….

    Numai bine,

    Integrator

    • 0
    • Raspunde
  3. A_Cristian expert (VI)
    2018-08-14T07:16:03+03:00A raspuns pe 14 august 2018 la 7:16 AM

    float este un tip de date in care pot fi stocate „numere reale”. N-am stat sa calculez, dar este foarte posibil ca 3.54 sa nu poata fi reprezentat exact.
    Pentru primul punct, va recomand sa folositi coordonate polare si functia pow.
    Probabil acelasi lucru l-ati putea folosi si pentru al doilea, dar ma tem ca nu am bazele matematice necesare si este o simpla speculatie din partea mea.
    PS: Exista clasa complex in C++, dar nu pare sa va ajute prea mult, avand doar cateva operatii aritmetice implementate.

    • 0
    • Raspunde
  4. Integrator maestru (V)
    2018-08-15T04:46:09+03:00A raspuns pe 15 august 2018 la 4:46 AM

    A_Cristian post_id=112046 time=1534230963 user_id=21123 wrote:
    float este un tip de date in care pot fi stocate „numere reale”. N-am stat sa calculez, dar este foarte posibil ca 3.54 sa nu poata fi reprezentat exact.
    Pentru primul punct, va recomand sa folositi coordonate polare si functia pow.
    Probabil acelasi lucru l-ati putea folosi si pentru al doilea, dar ma tem ca nu am bazele matematice necesare si este o simpla speculatie din partea mea.
    PS: Exista clasa complex in C++, dar nu pare sa va ajute prea mult, avand doar cateva operatii aritmetice implementate.


    Bună dimineața,

    Iată un program făcut de mine:

    1 #include <iostream>
    2 #include <cmath>
    3 using namespace std ;
    4
    5 int main ()
    6 {
    7 cout << „Radacina principala de indice n real dintr-un numar real ” << endl ;
    8 float n , N , Z , ReZ, ImZ , pi=3.14159 , i ;
    9 cout << „n=” ; cin>> n ;
    10 cout << „N=” ; cin>> N ;
    11 if ( N>=0 ) {
    12 Z=pow(N,(1.0/n)) ;
    13 cout << ” Z= ” << Z ;
    14 }
    15 else if ( N<0 ) {
    16 Z=ReZ+ImZ*i ; Rez=pow(-N,(1.0/n))*cos(pi/n) ; Imz=pow(-N,(1.0/n))*sin(pi/n) ;
    17 cout << „ReZ=” << ReZ ;
    18 cout << ” ; ImZ=” << ImZ ;
    19 cout << ” ; Z=ReZ+i ImZ” << endl ;
    20 }
    21 return 0 ;
    22 }

    ––––––––––––––––
    Am verificat programul meu cu programul „WolframAlpha” si este corect….dar pentru cazul n=0 și alte cazuri nedefinite trebuie să mai scriu niște instrucțiuni…
    Cum pot să scriu rezultatul final , de exemplu 5,67+4,76i?
    Ce instrucțiune trebuie scrisă pentru a relua date le inițial ale lui n= și N= făra a se închide ecranul?

    Mulțumesc mult!

    Toate cele bune,

    Integrator

    • 0
    • Raspunde
  5. A_Cristian expert (VI)
    2018-08-15T09:42:29+03:00A raspuns pe 15 august 2018 la 9:42 AM

    Din pacate programelul postat de dumneavoastra nu compileaza. In afara de faptul ca sunt variabile neinitializate (erori de logica), sunt si altele care nu sunt declarate (erori de compilare).
    Si tot din pacate, nu am timpul necesar acum pentru a posta un cod corect. fromCartesian nu este complet corecta si n-am verificat deloc metoda pow
    Insa macar aveti un framework cu care sa lucrati. Poate voi gasi niste timp maine, dar slabe sanse.
    Avand in vedere ca este un programel de tip consola, este de dorit sa-l rulati din consola. Exisa metode de-al face sa nu se inchida atunci cand este rulat direct din mediul grafic, dar trebuie sa mai sap pentru cea mai buna metoda.

    #define _USE_MATH_DEFINES
    	#include<iostream>
    	#include <cmath>
    	using namespace std;
    	
    	
    	class complex {
    		double absoluteValue_;
    		double argument_;
    	public:
    		complex(double absoluteValue, double argument) : absoluteValue_(absoluteValue), argument_(argument) {}
    		complex pow(double power) const {
    			double absoluteValue = ::pow(absoluteValue_, power);
    			double argument = argument_ * power;
    			return complex(absoluteValue, argument);
    		}
    		double real() const {
    			return absoluteValue_ * cos(argument_);
    		}
    		double imaginary() const {
    			return absoluteValue_ * sin(argument_);
    		}
    		static complex fromCartesian(double a, double b) {
    			double absoluteValue  = sqrt(a*a + b * b);
    			double argument = 0;
    			if (a != 0)
    				argument = atan(b / a);
    			else {
    				if (b > 0)
    					argument = M_PI / 2;
    				else
    					argument = 3 * M_PI / 2;
    			}
    			return complex(absoluteValue, argument);
    		}
    		friend std::ostream& operator<< (std::ostream& stream, const complex& number){
    			double real = number.real();
    			double imaginary = number.imaginary();
    			if (real == 0 && imaginary == 0) {
    				stream << "0";
    			} else if (real != 0) {
    				stream << real;
    				if (imaginary > 0)
    					stream << "+" << imaginary << "*i";
    				if (imaginary<0)
    					stream << imaginary << "*i";
    			}
    			else {
    				stream << imaginary <<"*i";
    			}
    	
    			return stream;
    		}
    	};
    	
    	int main()
    	{
    		complex c1 = complex::fromCartesian(1, 0);
    		complex c2 = complex::fromCartesian(0, 1);
    		complex c3 = complex::fromCartesian(-1, 0);
    		complex c4 = complex::fromCartesian(0, -1);
    		complex c5 = complex::fromCartesian(1, 1);
    		complex c6 = complex::fromCartesian(-1, 1);
    		complex c7 = complex::fromCartesian(-1, -1);
    		complex c8 = complex::fromCartesian(1, -1);
    		std::cout << c1 << std::endl;
    		std::cout << c2 << std::endl;
    		std::cout << c3 << std::endl;
    		std::cout << c4 << std::endl;
    		std::cout << c5 << std::endl;
    		std::cout << c6 << std::endl;
    		std::cout << c7 << std::endl;
    		std::cout << c8 << std::endl;
    		return 0;
    	}
    	

    PS: Apreciez faptul ca v-ati inhamat la o astfel de treaba si voi incerca sa va acord sprijin in cazul in care veti avea nevoie si eu voi avea timp

    • 0
    • Raspunde
  6. Integrator maestru (V)
    2018-08-24T04:55:45+03:00A raspuns pe 24 august 2018 la 4:55 AM

    A_Cristian post_id=112048 time=1534326149 user_id=21123 wrote:
    Din pacate programelul postat de dumneavoastra nu compileaza. In afara de faptul ca sunt variabile neinitializate (erori de logica), sunt si altele care nu sunt declarate (erori de compilare).
    Si tot din pacate, nu am timpul necesar acum pentru a posta un cod corect. fromCartesian nu este complet corecta si n-am verificat deloc metoda pow
    Insa macar aveti un framework cu care sa lucrati. Poate voi gasi niste timp maine, dar slabe sanse.
    Avand in vedere ca este un programel de tip consola, este de dorit sa-l rulati din consola. Exisa metode de-al face sa nu se inchida atunci cand este rulat direct din mediul grafic, dar trebuie sa mai sap pentru cea mai buna metoda.

    #define _USE_MATH_DEFINES
    	#include<iostream>
    	#include <cmath>
    	using namespace std;
    	
    	
    	class complex {
    		double absoluteValue_;
    		double argument_;
    	public:
    		complex(double absoluteValue, double argument) : absoluteValue_(absoluteValue), argument_(argument) {}
    		complex pow(double power) const {
    			double absoluteValue = ::pow(absoluteValue_, power);
    			double argument = argument_ * power;
    			return complex(absoluteValue, argument);
    		}
    		double real() const {
    			return absoluteValue_ * cos(argument_);
    		}
    		double imaginary() const {
    			return absoluteValue_ * sin(argument_);
    		}
    		static complex fromCartesian(double a, double b) {
    			double absoluteValue  = sqrt(a*a + b * b);
    			double argument = 0;
    			if (a != 0)
    				argument = atan(b / a);
    			else {
    				if (b > 0)
    					argument = M_PI / 2;
    				else
    					argument = 3 * M_PI / 2;
    			}
    			return complex(absoluteValue, argument);
    		}
    		friend std::ostream& operator<< (std::ostream& stream, const complex& number){
    			double real = number.real();
    			double imaginary = number.imaginary();
    			if (real == 0 && imaginary == 0) {
    				stream << "0";
    			} else if (real != 0) {
    				stream << real;
    				if (imaginary > 0)
    					stream << "+" << imaginary << "*i";
    				if (imaginary<0)
    					stream << imaginary << "*i";
    			}
    			else {
    				stream << imaginary <<"*i";
    			}
    	
    			return stream;
    		}
    	};
    	
    	int main()
    	{
    		complex c1 = complex::fromCartesian(1, 0);
    		complex c2 = complex::fromCartesian(0, 1);
    		complex c3 = complex::fromCartesian(-1, 0);
    		complex c4 = complex::fromCartesian(0, -1);
    		complex c5 = complex::fromCartesian(1, 1);
    		complex c6 = complex::fromCartesian(-1, 1);
    		complex c7 = complex::fromCartesian(-1, -1);
    		complex c8 = complex::fromCartesian(1, -1);
    		std::cout << c1 << std::endl;
    		std::cout << c2 << std::endl;
    		std::cout << c3 << std::endl;
    		std::cout << c4 << std::endl;
    		std::cout << c5 << std::endl;
    		std::cout << c6 << std::endl;
    		std::cout << c7 << std::endl;
    		std::cout << c8 << std::endl;
    		return 0;
    	}
    	

    PS: Apreciez faptul ca v-ati inhamat la o astfel de treaba si voi incerca sa va acord sprijin in cazul in care veti avea nevoie si eu voi avea timp


    Bună dimineața,

    Programul proiectat de mine funcționează perfect….Faceți compilarea pentru opțiunea ….32-bit…
    1) Cum fac să nu se închidă programul și să ceară noi date inițiale?
    2) Dvs. cum ați proiecta programul propus de mine?
    Mulțumesc mult!

    Toate cele bune,

    Integrator

    • 0
    • Raspunde
Raspunde

Raspunde
Anulează răspunsul


Sidebar

PUNE O INTREBARE
  • IARNA
    • Colinde pentru copii
    • Povești de iarnă
    • Povești de Crăciun
    • Craciunul ... ce, cum, cand ?
  • FUN
    • Povești pentru copii
    • Povesti scurte cu talc
    • Povesti nemuritoare
    • Poezii
    • Stiati ca...
    • Citate celebre
    • Proverbe
    • Ghicitori
    • Glume si bancuri
  • SCOALA
    • Matematica
      • Formule Algebra
      • Formule Geometrie
      • Formule Analiza
    • Stii sa scrii ?!
    • Comentarii si rezumate
    • Cultura generala

Explore

  • Matematica
  • Limba romana
  •  Istorie
  •  Chimie
  • Biologie
  • Geografie
  •  Fizica
  • Informatica
  • Limbi straine
    • Engleza
    • Franceza
    • Germana
    • Altele
  • Diverse
  • Provocari

Footer

Despre noi

Platforma educationala pentru copii, parinti si profesori. Pune intrebari si primeste raspunsuri de la profesori si utilizatori experimentati. Transmite sugestii, povesti, articole etc.

Utile

  • Puncte si Ranguri
  • FAQ
  • Termeni și condiţii
  • Contact

Proiecte

  • Parenting
  • Dictionar explicativ
  • Matematica
  • Gramatica limbii romane
  • Trafic

Statistici

  • Intrebari : 30.739
  • Raspunsuri : 69.948
  • Best Answers : 394
  • Articole : 5.226
  • Comentarii : 15.429

Inserează/editează legătura

Introdu URL-ul de destinație

Sau leagă-te la conținutul existent

    Nu ai specificat niciun termen de căutare. Arăt elementele recente. Căută sau folosește tastele săgeată sus și jos pentru a selecta un element.