Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.
Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.
Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.
V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.
Motivul pentru care raportezi utilizatorul.
Serios? E greu.
1. Prima dată te bazezi pe ideea că numărul din modul poate fi fie pozitiv (deci când va ieşi din modul va poseda acelaşi semn), fie negativ (deci când iese din modul… se schimbă la semn… ca Isus la faţă).
1,5-6x>=0 deci x<=4
1,5-6x>0 deci x>4.
Şi pentru x<=4 => 1,5-6x=2,5. Vezi ca soluţia să fie din intervalul (-infinit,4]. dacă x>4, -1,5+6x=2,5… Şi voila… dar şi aici soluţia trebuie să respecte intervalul (4,infinit).
2. Şi mai simplu. termenul de sus e: (x+1)(x-1).
Cel de jos… dacă ai să calculezi rădăcinile şi ai să spui că este (x-x1)(x-x2) ai să obţii (x+1)(x-4).
Şi de aici… te descurci tu.
La primul caz precis ca ati rezolvat corect? Metoda corecta este reprezentata de catre Golan Trevize
…
tovarase maestru,
sunt impresionat de observatia,
subtila …