Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Aveti deja cont ? Login


Aveti deja cont ? Autentificare

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Inregistrare

Resetare parola?

Nu aveti cont ? Inregistrare

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Aveti deja cont ? Autentificare

Va rugam sa va autentificati.

Resetare parola?

Nu aveti cont ? Inregistrare

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

LoginInregistrare

AniDeȘcoală.ro

AniDeȘcoală.ro Logo AniDeȘcoală.ro Logo

AniDeȘcoală.ro Navigation

  • TEME
  • FUN
  • SCOALA
  • DEX
  • PARENTING
CAUTA
PUNE O INTREBARE

Mobile menu

Inchide
PUNE O INTREBARE
  • HOME
  • TEME
    • Matematica
    • Limba romana
    •  Istorie
    •  Chimie
    • Biologie
    • Geografie
    •  Fizica
    • Informatica
    • Limbi straine
      • Engleza
      • Franceza
      • Germana
      • Altele
    • Diverse
    • Provocari
  • FUN
    • Povești pentru copii
      • Povesti nemuritoare
      • Povesti scurte cu talc
      • Alexandru Mitru
      • Anton Pann
      • Calin Gruia
      • Constanta Nitescu
      • Dumitru Almas
      • Elia David
      • Emil Garleanu
      • Grigore Alexandrescu
      • Ion Creanga
      • Ion Luca Caragiale
      • Marcela Penes
      • Marin Sorescu
      • Petre Ispirescu
      • Victor Eftimiu
      • Alti autori romani
      • Autori straini
        • Antoine de Saint Exupery
        • Charles Perrault
        • Edmondo de Amicis
        • Erika Scheuering
        • Esop
        • Felix Salten
        • Fraţii Grimm
        • Hans Christian Andersen
        • Jean de la Fontaine
        • Johanna Spyri
        • Lev Nicolaevici Tolstoi
        • Rudyard Kipling
        • Virginia Waters
        • Alti autori straini
    • Poezii
      • Grigore Vieru
      • Elena Farago
      • George Toparceanu
      • George Cosbuc
      • Mihai Eminescu
      • Nicolae Labis
      • Otilia Cazimir
      • Tudor Arghezi
      • Vasile Alecsandri
      • Alti autori
    • Stiati ca...
      • Romania
      • Sistemul solar
      • Plante
      • Animale
      • Superlative geografice
      • Altele
    • Citate celebre
    • Proverbe
    • Ghicitori
    • Glume si bancuri
    • Teste de cultura generala
    • Teste de personalitate
    • Probleme distractive
    • Activitati educative
    • Sfaturi practice
    • Planșe de colorat
    • Jocuri in aer liber
    • Abilitati practice
    • Jocuri distractive
    • Cantece pentru copii
    • Codul bunelor maniere
  • SCOALA
    • Matematica
      • Formule Algebra
      • Formule Geometrie
      • Formule Analiza
    • Gramatica
      • Stii sa scrii ?!
      • Părți de propoziție
      • Părți de vorbire
      • Cazurile
      • Sintaxa
      • Diverse
    • Limba romana
      • Bacalaureat
      • Abecedar
    • Cultura generala
  • IARNA
    • Colinde pentru copii
    • Povești de iarnă
    • Povești de Crăciun
    • Craciunul ... ce, cum, cand ?
  • DEX
  • PARENTING
  • PUNCTE SI RANGURI
  • FAQ
  • CONTACT
Home/ Intrebari/Q 68274
Urmator
In Process

AniDeȘcoală.ro Latest Intrebari

Deny95
Deny95user (0)
Pe: 8 octombrie 20092009-10-08T18:12:30+03:00 2009-10-08T18:12:30+03:00In: MatematicaIn: Clasele IX-XII

Ajutor

Buna ziua! Sunt elev in cls a7-a.Cel mai mult ma pasioneaza matematica.Dar am o mica nelamurire.Rog un profesor de specialitate,un doctor in matematica sa imi spuna si sa imi explice aspunsul. Sa incepem!

Se cunoaste ca radical din 2 este nr irational,adica nu il putem numi fix.Nu putem spune rezultatul fix.Cu alte cuvinte nu putem spune ca radical din doi este egal cu….ci radical din doi este aproximativ egal cu…
Acum…Consideram un patrat cu latura de 1.Ducem o diagonala si obtinem doua triunghiuri dreptunghice.Conform teoremei lui Pytagora(patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor) rezulta ca diagonala,considerata ipotenuza este egala cu radical din 1 la patrat+1 la patrat,adik lungimea ipotenuzei este egala cu radical din 2.
Dar radical din 2 nu se poate extrage fix.Dar ipotenuza cu masura radical din 2 exista.Deci este un segment cu extremitati bine determinate,un segment limitat.Unde este greseala???

  • 0
  • 88
  • 0
  • Share
    • Share pe Facebook
    • Share pe Twitter
    • Share pe WhatsApp

Similare

  • Care este cifra cu care se termina ...
  • ma  puteți ajuta cu problema aceasta? Legi ...
  • Exercitiul nr 2
  • Puteti sa mă ajutați va rog frumos
  • Puteți sa îmi Rezolvați și explicati aceste ...
  • Bună seara! Am de studiat mărginirea șirului ...

8 raspunsuri

  1. cainele
    cainele user (0)
    2009-10-22T18:20:34+03:00A raspuns pe 22 octombrie 2009 la 6:20 PM

    Tu ai pus o intrebare dar se pare ca nimeni nu se prea intereseaza de a da un raspuns…iar unii habar nu au sa raspunda. Apoi altii fac pe diplomatii si tot nu pica pe subiect. S-ar putea ca unii sa te informeze gresit si tu sa-i crezi. Dragutule cel mai bine este sa te obisnuiesti sa iei ceea ce i-ti trebuie din carti chiar daca trebuie sa citesti acele lucruri de mai multe ori. Nu uita un lucru caci si pe DASCALII de astazi si de oricand tot CARTEA i-a FORMAT. Cartea este SFANTA sa nu uiti a format multe generatii si va mai forma si altele cat timp va exista planeta asta. Eu am patit la fel ca si tine si am primit raspunsuri aiurea asa ca am luat cartea si am citit pana mi-a intrat in cap ceea ce cautam si astazi sunt mult mai fericit decat daca ma luam dupa sfaturile paralele pe care le primeam. Vezi la CAINELE pe aceasta pagina unde esti si tu. Deci eu te sfatuiesc sa folosesti cartea oriunde vei fi si te va pregati mai bine decat un profesor caci sa nu uiti ca si pe profesor tot EA l-a pregatit.

    I-ti doresc succes si multa rabdare caci citind vei dobandi ceea ce cauti.

    MULT NOROC

    • 0
    • Raspunde
  2. Deny95
    Deny95 user (0)
    2009-10-22T18:33:17+03:00A raspuns pe 22 octombrie 2009 la 6:33 PM

    Multumesc! Asa este! Dak tot nu voi intelege,voi fi nevoit sa imi creez propria parere! DA…CARTEA A FORMAT DASCALII…Dar si cartea e scrisa de mana de om…asa ca ori ajung sa o scriu eu pea ea…ori mor incercand!

    MS mult

    • 0
    • Raspunde
  3. cainele
    cainele user (0)
    2009-10-22T18:46:50+03:00A raspuns pe 22 octombrie 2009 la 6:46 PM

    Universul cartilor cuprinde dragule cantitati vaste de informatie unde au contribuit milioane de minti omenesti. Sa nu te indoiesti de acest aspect niciodata. Plus ca o carte fiind de fapt un obiect o poti citi acasa in cadrul tau intim la orice ora din zi sau din noapte dragutule pe cand pe nenea profesoru i-l mai gasesti si in toane rele cateodata sau poate uita sau etc…., cartea in schimb spune acelasi lucru de cate ori o deschizi. Totul este sa o deschizi cu placere caci este un tovaras tacut dar care spune multe mult mai multe ca un profesor.

    Te salut prietene

    De la Cainele.

    • 0
    • Raspunde
  4. Crysty18
    Crysty18 user (0)
    2009-11-26T17:31:03+02:00A raspuns pe 26 noiembrie 2009 la 5:31 PM

    Salut!Sunt elev in clasa a 9-a,problema cu radical din 2 ai dreptate este cam ilogica ❓ si nu sunt in stare sati explic insa iti pot spune ca la rezolvarea problemelor nu trebuie sa gandesti practic la valorile laturilor….ci trebuie sa gandesti matematic,radicall din 2 sa insemne pt tine doar un numar cu care sa jonglezi in problema nimic altceva.Nici o problema nu iti va cere sa explici valoare lui radical din 2 si sa o folosesti.
    Asta este parerea mea.

    • 0
    • Raspunde
  5. Deny95
    Deny95 user (0)
    2009-11-26T17:33:57+02:00A raspuns pe 26 noiembrie 2009 la 5:33 PM

    Ai dreptate in ceea ce priveste cerintele problemelor! Dar aici nu e vorba de probleme ,ci de LOGICA matematicii. Nu mai astept raspunsuri…o sa incerc singur sa descopar! Poate nu acum…dar candva,o voi face!

    • 0
    • Raspunde
  6. Tindeche
    Tindeche user (0)
    2010-05-17T10:48:58+03:00A raspuns pe 17 mai 2010 la 10:48 AM

    Problema asta tine putin de clasa a 11 a , dar in fine, o sa incerc sa iti explic cat mai la nivelul clasei a 7a : radical din 2 contine o infinitate de zecimale dupa virgula (1,4142…),daca incerci sa reprezinti acest numar ca lungime de segment ,prima data iti fixezi 1cm, apoi mai adaugi inca 0,4, peste acestia inca 0,01, apoi 0,004, apoi 0,0002 si asa mai departe ( 1,4142 = 1+0,4+0,01+0,004+0,0002+…)Ideea e ca adaugi acestei sume termeni care se apropie din ce in ce mai mult de 0 ( in termeni de clasa a 11 a se zice ca avem un sir de numere convergent la 0 ), asadar ca dupa o infinitate de pasi e ca si cum nu ai mai adauga termeni acestei sume, deci te opresti cu masuratoarea , si din moment ce te-ai oprit este evident ca ai un segment limitat, masurat cu rigla. Problema e ca in realitate nu poti face o infinitate de pasi (pentru ca traim in medie 65 de ani in Romania) de aceea aproximam. Sper sa te fi lamurit raspunsul meu

    • 0
    • Raspunde
  7. Bogdan Stanoiu
    Bogdan Stanoiu maestru (V)
    2010-10-18T10:54:09+03:00A raspuns pe 18 octombrie 2010 la 10:54 AM

    Tindeche wrote: Problema asta tine putin de clasa a 11 a , dar in fine, o sa incerc sa iti explic cat mai la nivelul clasei a 7a : radical din 2 contine o infinitate de zecimale dupa virgula (1,4142…),daca incerci sa reprezinti acest numar ca lungime de segment ,prima data iti fixezi 1cm, apoi mai adaugi inca 0,4, peste acestia inca 0,01, apoi 0,004, apoi 0,0002 si asa mai departe ( 1,4142 = 1+0,4+0,01+0,004+0,0002+…)Ideea e ca adaugi acestei sume termeni care se apropie din ce in ce mai mult de 0 ( in termeni de clasa a 11 a se zice ca avem un sir de numere convergent la 0 ), asadar ca dupa o infinitate de pasi e ca si cum nu ai mai adauga termeni acestei sume, deci te opresti cu masuratoarea , si din moment ce te-ai oprit este evident ca ai un segment limitat, masurat cu rigla. Problema e ca in realitate nu poti face o infinitate de pasi (pentru ca traim in medie 65 de ani in Romania) de aceea aproximam. Sper sa te fi lamurit raspunsul meu


    De fapt şi Pitagora s-a înşelat mergând pe ideea că nu s-ar putea repreznta pe o axă decât numerele raţionale şi a dat dovadă de foarte mult dogmetism în naceastă privinţă înecându-şi chiar un discipol care a ridicat acestă problemă. Într-adevăr axioma riglei şi densitatea lui Q în R rezolvă problema, dar mentalităţile nu erau atât de evoluate în vremea lui Pitagora

    • 0
    • Raspunde
  8. Mariana21
    Mariana21 user (0)
    2011-02-22T10:20:00+02:00A raspuns pe 22 februarie 2011 la 10:20 AM

    nu prea ma deskurc la matematika 🙂)

    • 0
    • Raspunde
Raspunde

Raspunde
Anulează răspunsul


Sidebar

PUNE O INTREBARE
  • IARNA
    • Colinde pentru copii
    • Povești de iarnă
    • Povești de Crăciun
    • Craciunul ... ce, cum, cand ?
  • FUN
    • Povești pentru copii
    • Povesti scurte cu talc
    • Povesti nemuritoare
    • Poezii
    • Stiati ca...
    • Citate celebre
    • Proverbe
    • Ghicitori
    • Glume si bancuri
  • SCOALA
    • Matematica
      • Formule Algebra
      • Formule Geometrie
      • Formule Analiza
    • Stii sa scrii ?!
    • Comentarii si rezumate
    • Cultura generala

Explore

  • Matematica
  • Limba romana
  •  Istorie
  •  Chimie
  • Biologie
  • Geografie
  •  Fizica
  • Informatica
  • Limbi straine
    • Engleza
    • Franceza
    • Germana
    • Altele
  • Diverse
  • Provocari

Footer

Despre noi

Platforma educationala pentru copii, parinti si profesori. Pune intrebari si primeste raspunsuri de la profesori si utilizatori experimentati. Transmite sugestii, povesti, articole etc.

Utile

  • Puncte si Ranguri
  • FAQ
  • Termeni și condiţii
  • Contact

Proiecte

  • Parenting
  • Dictionar explicativ
  • Matematica
  • Gramatica limbii romane
  • Trafic

Statistici

  • Intrebari : 30.782
  • Raspunsuri : 70.003
  • Best Answers : 398
  • Articole : 5.238
  • Comentarii : 15.486

Inserează/editează legătura

Introdu URL-ul de destinație

Sau leagă-te la conținutul existent

    Nu ai specificat niciun termen de căutare. Arăt elementele recente. Căută sau folosește tastele săgeată sus și jos pentru a selecta un element.