Prin această activitate pot fi recapitulate cunoştinţele acumulate la ora de matematică.
Coordonatorul jocului va confecţiona cărţi de joc, astfel încât să fie cel puţin una pentru fiecare copil. Fiecare carte de joc va avea pe ea un număr sau un exerciţiu de matematică.
Pot fi trecute exerciţii simple de adunare şi scădere, dar chiar şi mai complexe precum cele care conţin rădăcina pătrată, procente, fracţii şi aşa mai departe, în funcţie de nivelul de studiu al copiilor.
Iată un exemplu de cărţi de joc:
0
.02
-2.7
7 + (-2) =
9 – (3 x 3) =
-8
8 X .2 =
Fiecare copil va primi câte o carte de joc. Aceştia vor trebui apoi să rezolve exerciţiul care se află scris pe cartea de joc. Apoi toţi vor trebui să alcătuiască un şir uman de numere.
Copilul care ţine cartea cu zero (sau un exerciţiu matematic care este egal cu zero), trebuie să se aşeze primul.
Apoi copiii vor veni câte trei sau patru odată. Ei trebuie să se aşeze în ordine pe partea cealaltă a lui zero. La final, alţi copii vor verifica pentru a se asigura că rezultatul este corect.
Această activitate poate fi făcută cu toate numerele întregi sau poate fi făcută folosind doar numerele pozitive.
Lasa un comentariu