Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Prinde-l din zbor

Prinde-l din zbor
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Acesta este un joc pentru două echipe de câte cinci participanţi.
Sunt necesare două borcane şi opt cuie.

Echipele se aşază faţă în faţă, la o distanţă de opt metri. Din fiecare echipă se alege un participant mai agil, care va primi borcanul. Acesta va sta patru metri  în faţa coechipierilor săi aşezaţi în semicerc, fiecare dintre ei având în mâna câte un cui.

Conducătorul jocului, aşezat între cele două echipe, va anunţa la început litera jocului. După această, la interval de câte 15 secunde, va da câte un semnal cu fluierul.

În acest răstimp, din fiecare echipa un copil va trebui să strige numele unei păsări care să înceapă cu litera stabilită la început şi în acelaşi timp să arunce cuiul spre colegul ce ţine borcanul.

Acesta va trebui să prindă numai cuiul aruncat în borcan. Nu este permisă repetarea numelui păsărilor deja pronunţate de copiii ambelor echipe. Participanţii vor trebui deci să fie foarte atenţi și să aleagă imediat un alt nume de pasăre, în cazul că cel pregătit a fost spus mai înainte de un participant din echipa adversă.

Citește și:   5 activități distractive cu apă

Jocul se repetă de cinci ori, astfel încât fiecărui copil să îi vină rândul la prinsul cuielor în borcan. La fiecare nouă secvenţă a jocului se poate schimba litera sau se cere să fie strigăte nume de mamifere, insecte, etc.

Câştigă echipa care a prins cel mai mare număr de cuie din cinci rânduri de aruncări, dar pentru fiecare anunţ făcut greşit se scade câte un punct.

Articole interesante

Lasa un comentariu