Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Zboară, nu zboară!

Zboară, nu zboară!
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Jocul “Zboară, nu zboară!” este pentru 4-10 jucători. Jucătorii se aşază în jurul unei mese sau chiar pe jos, undeva pe iarbă, dacă jocul se va desfăşura în aer liber. Unul dintre ei va fi, pe rând, conducătorul jocului sau povestitor.
Jocul se poate desfăşura în două variante, una mai simplă şi mai rapidă, alta mai lentă.

Cum se joacă:
Varianta I: Conducătorul jocului rosteşte la fiecare 20 de secunde câte un nume de pasăre, mamifer, insectă sau obiect, cum ar fi: câine, barză, frunză, purice, avion, pelican, balenă etc.

Jucătorii trebuie să ridice o mâna în sus ori de câte ori aud numele unui animal sau obiect care poate zbura, de exemplu: barza, avion, pelican.
Varianta II: Conducătorul jocului are rolul de povestitor. El va începe prin a spune o poveste oarecare, care nu trebuie să aibă legătură neapărat cu realitatea, însă în cuprinsul acesteia va avea grijă să rostească adesea numele a diferite animale şi obiecte care pot sau nu pot zbura. Şi la această variantă participanții trebuie să ridice mâna atunci când aud rostindu-se nume de animale şi obiecte care pot zbura.
Toţi cei care fac câte două greşeli sunt eliminaţi din joc. Se consideră greşeală atât ridicarea mâinii la auzul unor obiecte sau animale care nu zboară cât şi neridicarea mâinii atunci când se pronunţă un nume de fiinţă sau obiect zburător.

Atunci când din tot grupul au mai rămas numai doi jucători, în afară poveştilor, acesta va putea să grăbească ritmul poveştii sau al strigării numelor pentru ca jocul să devină astfel şi mai dificil. Jocul este câştigat de cel care a rămas ultimul.

Articole interesante

Lasa un comentariu