Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Pământ, aer, apă

Pământ, aer, apă
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Jocul “Pământ, aer, apă” este un joc pentru 4-10 participanţi şi este menit să testeze viteza de reacție a celor care se implică.

Jucătorii se aşază în formă de cerc în jurul unuia dintre copii care este desemnat “căpitanul” jocului şi va fi ales prin tragere la sorţi. Pentru joc mai este necesară şi o minge.

Căpitanul ţine mingea și când începe jocul o aruncă la întâmplare către unul dintre jucători, pronunţând în acelaşi timp unul dintre cele trei cuvinte de la care provine şi numele jocului: pământ, aer sau apă.

Cel care prinde mingea trebuie să răspundă în timp de 10-15 secunde, pronunţând numele unei vietăţi care trăieşte în acel mediu indicat de căpitan: animal, pasăre, insecte etc care se regăsesc în apă, aer sau apă. În timp ce răspunde, jucătorul aruncă mingea înapoi căpitanului.

De exemplu:

Pământ -> pisica

Aer-> vrabie

Aer-> muscă

Apă-> crap

Dacă jucătorul dă un răspuns greşit sau dacă ţine mingea la el mai mult de 15 secunde este eliminat din joc.

Se va preciza încă de la începutul jocului că păsările zburătoare pot fi indicate numai când se pronunţă cuvântul “aer”, chiar dacă ele pot trăi şi pe pământ. Pentru “pământ” rămân numai păsările care nu zboară: găină, curcă, struţ, etc.

Nu este permisă repetarea cuvintelor care au mai fost pronunţate.

Jocul este câştigat de jucătorul care reuşeşte să rămână ultimul, fireşte, în afară de căpitan. Dacă este stabilită o convenţie de la început, un joc complet poate să se compună din trei etape, căpitanii ultimelor două fiind câştigătorii etapei precedente. Se poate stabili un punctaj pentru ultimii trei jucători rămaşi în joc, acordându-se un punct antepenultimului eliminat din joc, 2 penultimului şi 3 câştigătorului jocului.

Articole interesante

Lasa un comentariu