Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Jocul proverbelor

Jocul proverbelor
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Acesta este un joc care se bazează pe mimare. El poate fi interpretat de către 2, 3 sau mai mulţi participanţi. De la 4 în sus, participanţii se împart în două echipe.

Fiecare echipă va alege, pe rând, câte un proverb pe care îl va comunica unui reprezentant al celeilalte. Acesta se va strădui ca prin mimare şi gesturi să îşi facă partenerii să ghicească proverbul.

Timpul acordat mimării, şi deci ghicirii, va fi de 2 minute, care, în etapa a doua, pentru un singur punct, va putea fi prelungit cu încă un minut.

Cum trebuie să se procedeze?

Să luăm de exemplu proverbul: “Mâța blândă zgârie rău.”

În acest caz mimul va trebui să se străduiască a reda trei idei: 1.mâța, 2. blândeţea, 3. zgâriatul.

Pentru fiecare în parte pot fi alese diferite feluri de exprimare, de exemplu:

  1. Se va aşeza în patru labe şi va pândi la o gaură de şoarece (imaginară), ori se va linge pe “labuțe”, după care se va spăla cu ele pe cap şi după urechi, ambele gesturi fiind specifice pisicii. Când prima idee pare a fi lămurită, se va trece la demonstrarea următoarei.
  2. Se va face că se linguşeşte pe lângă cineva sau ne va mângâia părând că îi place să fie alintat, încercând să sugereze astfel blândeţea.
  3. În timpul acestor mângâieri, îşi va arăta brusc “ghearele” şi se va repezi la unul dintre parteneri simulând că îl zgârie.
Citește și:   Cum să faci un truc cu o minge de ping-pong și o pâlnie

Astfel, din idee în idee, cel puţin unul dintre parteneri va ghici întregul proverb.

Mimul îi este însă total interzis să pronunţe orice sunet. Se poate cădea însă de comun acord că partnerii să pronunţe pe rând fiecare idee pe care cred că au înţeles-o, de exemplu:

– E vorba despre pisică?

La care mimul va putea face un semn afirmativ din cap, după care va trece liniştit la demonstrarea celei următoare şi aşa mai departe. În cadrul acestei variante nu pot fi puse totuşi decât maximum trei întrebări pentru întregul proverb. Dacă ea adresează şi o a patra întrebare, echipa nu va mai putea primi decât 1 punct, în cazul în care câştigă. La cea de a cincea întrebare, pusă chiar din greşeală de către un coechipier, jocul este considerat pierdut pentru proverbul respectiv, în acest caz echipa fiind notată cu minus 1 punct.

Jocul decurge de obicei foarte antrenant, dând naştere la multe scene şi situaţii comice.

Articole interesante

Lasa un comentariu