Inregistrare

Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.

Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.

Login

Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.

Resetare parola

V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.

Va rugam sa va autentificati.

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.

Motivul pentru care raportezi utilizatorul.

AniDeȘcoală.ro Latest Articles

Joc: Ține minte literele și ghicește cuvântul!

Joc: Ține minte literele și ghicește cuvântul!
Poți fi de ajutor la urmatoarele teme

Unul dintre jucători, cel care va ghici obiectul, este legat la ochi şi întors cu spatele. Un alt jucător are la îndemână o tavă pe care sunt aşezate 15-20 de obiecte mici.

El roagă o persoană din jur să atingă unul dintre obiecte, oricare. După aceasta va începe o scurtă conversaţie cu cel legat la ochi, la sfârşitul careia acesta anunţă ce obiect a fost atins.
Să presupunem că obiectul respectiv este o gumă.

Conversaţia va decurge astfel:

– Ştii câte persoane sunt în camera?
– Da (sau nu).
– Ghiceşti singur obiectul?
– Da.
– Urmăreşti conversaţia noastră?
– Da
– Mai durează mult?
– Nu
– Atunci spune despre ce obiect este vorba.
– A fost atinsă GUMA!
– Exact
Aţi înţeles trucul acestei conversaţii?

Prima întrebare şi primul răspuns n-au nicio importanță. De la a doua întrebare însă, prima literă cu care începe primul cuvânt al fiecărei întrebări trebuie ţinută minte. Dintre ele se formează cuvântul care indică obiectul. În exemplul nostru au fost: ghiceşti, urmăreşti, mai, atunci şi de aici a rezultat “GUMA”.

Jocul mai are o variantă, ceva mai dificilă. Nu se iau în considerare decât literele cu care încep primele cuvinte ale întrebărilor cu soţ sau fără soţ, cum ar fi întrebările 1, 3, 5 şi aşa mai departe.

Se recomandă ca pe tavă să fie puse obiecte cu denumiri relative scurte: gumă, zar, aţă, dop. Întrebările, de asemenea, ar fi bine să fie scurte, iar răspunsurile să se dea numai prin da sau nu, spre a fi evitată oboseala memoriei. Acelaşi cod nu va fi folosit mai mult de două ori, pentru a se evita că el să fie ghicit de către cei din jur.

Articole interesante

Lasa un comentariu