Intrebari si raspunsuri despre functionarea platformei.
Daca aveti o intrebare pentru noi, nu stiti ceva anume (ex: cum primiti puncte, cum scrieti simboluri matematice etc…), aveti o propunere de imbunatatire sau o critica constructiva aici este locul potrivit.
Tot aici primim si felicitarile ! 🙂
Bună ziua. Felicitări 🙂
Aș avea o propunere, nu știu dacă se poate. Dacă intru pe profilul meu și mă uit la răspunsuri date de mine, mi-ar plăcea să fie și un link, ceva, către întrebarea la care am răspuns, că poate mai citesc o dată enunțul și văd că am greșit, sau îmi mai vine vreo idee, de-astea. Azi am descoperit rubrica Întrebări urmărite, s-ar putea să fie suficient. Vă mulțumesc.
Cu placere. Te asteptam sa le spui si colegilor despre platforma noastra! 🙂
Multumesc 🙂
Salut,
Se poate vedea intrebarea dand click pe data afisata sub username si te duce direct la intrebare. Este pe principiul de la facebook. 🙂
Buna ziua!
As dori in primul rand sa salut initiativa acestui site si sa felicit pe creatorii sai pentru munca depusa.
In al doilea rand, as dori impartasirea unor sugestii. Ca web developer cu experienta de peste 5 ani si lucrand pe multe comunitati similare din mai multe domenii, va pot sugera o serie de aspecte spre a fi adaugate pe site:
1. Ar trebui sa existe mesaje pentru promovarea gandirii si mai apoi a rezolvarii problemelor de orice natura. Pentru ca intai trebuie gandita problema si mai apoi rezolvata. Ori daca noi cei care contribuim direct la ajutarea utilizatorilor care vin cu diverse probleme, doar prin trimiterea unor raspunsuri, iar acestia din urma sa le copieze, nu facem decat sa transformam site-ul in sursa de copiere, in detrimentul celei de ajutor. Ca urmare, toti cei care decid sa-i ajute pe cei care au nevoie, ar trebui sa incerce sa ii ajute intai prin a le explica modul de rezolvare sau rationamentul de gandire al unui subiect, iar acest lucru ar trebui specificat oricarui utilizator nou venit pe site.
2. In momentul cand o intrebare primeste raspuns(sau raspunsuri suficiente) sau are o perioada de timp indelungata de inactivitate in contextul in care are deja unul sau mai multe raspunsuri, ar trebui sa existe un mecanism de genul ,,topic closed”, care sa inchida intrebarea, ne mai creand astfel confuzie in randul celor care decid sa inceapa sa ajute si ei, incepand din pacate cu astfel de intrebari care sunt ori lamurite, implicit inactive.
3. Ultimul si poate cel mai important aspect ar fi acela de promovare a siteului in sine, tinand seama de elementele sugerate la punctul 1. In acest sens, detinatorii acestui site ar trebui sa se gandeasca la metoda de raspandire a siteului in orice mediu posibil.
Multumim pentru felicitari si sugestii. Le punem pe toate pe o lista + ideile noastre si apoi vedem ce implementam.
Mi-ar prinde bine să văd data la care a fost pusă întrebarea, ca să știu dacă persoana în cauza mai e interesată de ajutor, gen „îmi trebuie pe mâine”. Mulțumesc.
Multumesc.
Dorita ti-a fost ascultata. 🙂 Data intrebarii a fost adaugata.
Intrebarile care nu au primit raspuns in 72 de ore ar trebuii inchise automat, parerea mea!
Mai bine raspund cuiva care are nevoie decat unei persoane care nu o sa se mai uite pe raspunsul meu vreodata!
Totodata, sunt multe persoane ce nu acorda ‘Best Answer’ si nu mi se pare normal. Ar trebui sa o faca cineva.
Cand o intrebare primeste raspuns, cel care a adaugat-o primeste mail. Din datele de pana acum, chiar daca multi utilizatori solicita raspubs extrem de urgent, se uita pe raspuns si atunci cand il primesc. Insa, ramane deschis subiectul.
Referitor la Best Answer e discutabil. In mod normal el trebuie acordat de cel care a pus intrebarea.
Am doar o propunere:
Daca se poate sa faceti o aplicatie pentru GooglePlay/App Store.
Multumesc!😁
Ne gandim. Dar e putin ca devreme pentru asa ceva. 🙂